CupcakeNation

Alla inlägg under maj 2013

Av Lollo - 9 maj 2013 19:09

Har nu haft ork att ladda in bilderna från Göteborg i datorn x3

Var nämligen i Göteborg förra hälgen på konfa läger :D shoping och liseberg stod det på "Att göra listan!"

 

Fredag: 

Klockan tre efterskolan på fredag kom de och hämtade alla konfimander och vi åkte mot Göteborg! Allsång på hög nivå hela vägen! När alla hade packat in sig i rummen gick vi och åt på en pizzeria lite längre ner på gatan där vi bodde.... tid tog det att få mat och såsen glömde dom... men men.

När vi kom hem så startade vi TV i vårat rum och så på flickan från ovan, väldigt bra film faktiskt.

Runt 1 sov alla musketörer (alltså vi)

Så här såg rum ut! skulle gärna kunna tänka mig att bo där föralltid   

 

Lördag:

Ingen jäkla sovmorgon fick vi fast att det va lördag! För klockan 8:15 serverades frukosten sedan fick vi göra oss i ordning och åka in mot stan. När vi hade hittat en parkering så begav sig tre tjejer åt fel håll. Jämfört med andra så handlar vi hällre på Shock än H&M

Har viljat gå in där flera gånger så det var kul att äntligen få gå in där    Köpte 2 tröjor och blå hårfärg som jag ska sätta i imorgon eller på lördag.

Runt tolv fick vi gå in på liseberg och göra vad vi än hade lust med! så vi sprang runt och åkte typ allt.

Sen var vi såna där jobbiga personer som går in på en affär och typ bara leker xD

      Kul hade vi   och inget köpte vi heller!


  Sedan åkte vi upp till berget där Atmos fear är och KÖPTE GLASS! kommer inte ihåg vilken smak jag tog men gott var det iaf! (Michelle har sitt egna sätt att åka rulltrappa på)

Åkte föresten Atmos fear... USCH! det är ju kul men hatar höjder!


Vi bestämde oss för att köpa en varsin sån här grej! för vi är de tre musketörerna!  

Och när vi sammlades för att äta så kunde inte en enda jävel låta dom vara ifred!  

Vi kom hem någon gång efter halv tolv tror jag. Sedan la vi oss och var slut körda allihop!

Söndag:

Det börja med att klockan inte ringde så vi försov oss till frukosten! men vi hann klä oss och sticka ner till frukosten innan klockan hann bli kvart över åtta. Vi alla tre hade jävligt ont i halsen efter att ha skrikit... och trötta var vi också!

Men klockan 11 satt vi oss i bussarna igen och åkte hem, ingen allsång den här gången för alla var nog jävligt trötta! Jag minns inte om jag sov någonting men det gjorde jag säkert för jag minns knappt hem resan...

Väl hemma vet jag heller inte vad jag gjorde, satt mig vid datorn kanske? Minns inte   



I Morgon är det fredag och jag ska antagligen färga håret, och Noelle kommer   en av mina bästa kompisar som flyttade för ett tag sen (eller ganska länge sedan!). Sedan ska jag försöka hjälpa Michelle och Kimberly med att tränna inför kofan då de missade sista konfa mötet   

Jag är nästan rädd för att de kommer förstöra allt   nää, det blir nog bra!

Självaste konfirmationen är på söndag, men på lördag har vi redovisningen.............. JAG VILL INTE   hatar redovisningar, och nu ska vi stå framför en massa främande familje medlemar? Fan säger jag bara... VILL INTE!

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards