CupcakeNation

Alla inlägg under december 2013

Av Lollo - 31 december 2013 17:30

Såg att många på facebook la upp lite om deras 2013.. Så istället för att lägga upp en extremt lång text på Fb så läger jag istället upp en lång text på min blogg!


Jag minns inte så mycket från 2013 i alla fall inte de första månaderna. Jag hade min depressions period och tyckte allt var jobbigt och var väldigt instängd i mig själv. Min konfirmation och att jag färga håret blått är nog det största som hände mig under våren.


Men ”höst” halvåret av 2013 har varit det bästa och största förändringen i hela mitt liv!

Hela det här året har jag testat nya saker! Förutom att jag bytte från gimp till paint tool sai som förbättrade mina bilder STORT! Så har jag testat: papercraft, animation, film, foto, designa skor och T-shirts!

Jag har även gått på min första konsert i nöjesfabriken när jag såg YOHIO. Min andra konsert var dock mer speciell då den var i Stockholm och det var mitt favoritband som ledde mig in på den musiksmaken jag har i dag. Fryshuset – black veil brides. Jag kom för ett tag sen med i ett street team för att hjälpa The Neverdies och Kerbera till Värmland och vi 5 tjejer i gruppen jobbar med stora framgångar!

Jag började nian och min klass blev så himla mycket bättre! 7:an och 8:an var riktigt katastrof med hur klassen var men nu i 9:an så har allt blivit bättre! Vet inte exakt vart men det känns bra!

Jag har till slut bestämt mig för gymnasium och har små framtidsdrömmar och någon av dem kommer funka!

Jag har hittat Lollo, början av året var svårt och jag kände mig ofta deprimerad över mig själv och mitt utseende. Men jag känner inte så längre (inte lika ofta iaf)! Jag är nöjd med min still som inte är som andras och bryr mig inte det minsta om folk ser snett på mig. För jag är en JÄVLIGT cool unge!

Jag har även träffat så många nya vänner som jag aldrig trodde jag skulle få! Henny och Cilla som jag och Michelle typ blev bästa vänner med bara för att vi gick på samma konsert. Sofia vi träffa på tekniktävlingen som vi också typ blev bästa vän med för att jag upptäckte alla band namn hon hade skrivit på sina skor! Amanda, Julia och Alma från vårt underbara street team här i Värmland!


Det har varit ett bra år och jag hoppas 2014 erbjuder lika glada stunder. Jag blir trots allt 16 och kommer börja gymnasiet till hösten! Även turnén som mitt street teamet hjälper till att få igång händer under våren plus UKM 2014! Jag ska börja lägga upp min manga och förhoppningsvis få min bok publicerad!

Så jag ser fram i mot det nya året och välkomnar den i klädd nitar, svarta upprivna jeans, en band tröja och svart hår med rosa/orange slingor. Totally me!


Vi hörs nästa år!!

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards