CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

world domination!!!!

Av Lollo - 6 mars 2014 17:47

Lovet är slut och alla ungdomar försöker få igång huvudet efter att inte ha använt den... Nej men den här veckan har varit riktigt långsam och att ha tre prov direkt efter lovet är inte så roligt heller för det tar typ en vecka för mig att få mitt huvud att funka som den ska igen!

Nästa vecka börjar även de nationella proven... Muntligt prov i svenska, engelska och matte.

Varför ska man ha muntligt prov i matte? Det räcker tyldigen inte att kunna räkna ut problemet utan man måste tydligen berätta hur det funkar.. orkar inte  


Nu till något annat!

Jag, Kim och hennes kille ska ta över världen! Vi håller just nu på och förbereder vår armé så det är inte Ryssland och Ukraina ni ska vara oroliga för, utan det kriget vi kommer starta!

 Fast det beror på hur långt vi kommer med vår lila armé av änder...


Allt detta börja i måndags när jag skulle följa med dem hem och vi börja mata ankorna med brödet vi hade kvar sedan skolan    

Bland alla ankor fanns den här filuren.

 Shiny Gay Bob som är ledaren för våra ankor! (Hans näbb var nästan vit så han var den enda vi kunde urskilja från de andra)


Hela den dagen var väldigt flum. Förutom att jag lärde mig lite nya grejer med Photoshop så kolla vi lite Anime och delade på en Ben&Jerry...


Men innan det blev det ett stop i lekparken!

       Har inte bild på det men jag gungade och lyckades på något sätt ramla så jag fastna med foten i gungan.. LYCKAT!!!



Har också sett att mina besökare minskar   

Det vill jag inte så jag får helt enkelt försöka blogga mer även om det är svårt då jag inte har världens intressantaste liv C8


Fast redan i morgon händer det lite roliga grejer jag tänkt skriva om, även nästa vecka då jag antagligen ska till Stockholm.

Plus att intagningsprövningen till Brogårn närmar sig!

Sen får vi inte glömma mello på lördag och Picacon i april!


Vi hörs så länge!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards