CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 11 februari 2016

När du vill känna peppen men endast känner stressen!!

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!! 
För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man får hoppas ingen kommer och säger: ÖJ!! Det där är min plats din lilla sockervadd D:<

Okej inte riktig, folk är väldigt snälla och försiktiga när de ber mig att flytta på mig. Dock är det nästan värre om JAG måste be någon flytta på sig då jag typ knappt vågar prata med folk ;;-;;

Fast den här gången är det ännu värre. Åker väldigt mycket tidigare än vanligt (för det var den billigaste turen) så måste gå upp tidigt så jag hinner med bussen så jag senare hinner till tåget. Och det är när saker händer tidigt på morgonen jag typ gråter för:

  1. Måste upp tidigt = kommer vara väldigt trött
  2. Stor chans att jag missar bussen = missar tåget
  3. Jag somnar på tåget/bussen
  4. Världen går under

Okej inte det sista men har sådan resfeber och är rädd att det blir fel så jag inte kommer fram till Linköping-Närcon imorgon cx

Har i alla fall packat klart allt!! Eller…

Katten följer inte med även om hon hade velat c;   

Nästan i alla fall, ska bara lägga allt i resväskan så är jag klar sen cx


Har varit nervös typ hela veckan och nästan missat bussen till skolan två gånger!! Men jag missa inte bussen i tisdags när jag med Cornelia och Sugar drog till Karlskoga där vi åt god mat och shoppa lite~

   

Köpte mig en ny eyeliner (då jag glömde sätta krorken på min så den torka ut), nya jeans och en ”hipster” hatt!

Vet inte vad den sortens hattar heter men såg väldigt hispter och gullig ut i den så var tvungen att ha den!

 

Klippte även luggen på min Nunnally peruk till en closet cosplay som jag ska ha på fredag kväll! Blev jätte sött *^* hatten passa dock inte när jag hade peruken på mig men den tillhör cosplayen så får ha den på ändå cx
Kommer nog inte ha peruk så mycket då jag just nu håller på och färgar om håret!

 

Blev som jag hade innan men tror färgerna kommer bli lite annorlunda nyans då jag var mycket mer blond den här gången än sist!


ha det bra alla där ute ^^

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Jul

Av Lollo - 25 december 2015 21:50

Och så är det jul igen! Eller mer var. Officiellt så är julen över för mig och jag behöver inte va ”fin klädd” något mer eller trycka i mig jul mat! (kommer jag antagligen göra i flera dagar framöver vilket som). Julen i år har varit vä...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards