CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 25 december 2015

Jul

Av Lollo - 25 december 2015 21:50

Och så är det jul igen! Eller mer var. Officiellt så är julen över för mig och jag behöver inte va ”fin klädd” något mer eller trycka i mig jul mat! (kommer jag antagligen göra i flera dagar framöver vilket som).

Julen i år har varit väldigt kreativ för mig då jag måla 3 av de presentar jag gav bort!

"Manga version"  av mina föräldrars brölops foto då de länge velat att jag ska måla dem.Teckning gjord i kol och vanliga färgpennor till farmor   Digital porträtt till Morfar av hans hund Morris


Är också nöjd över hur mina paket såg ut iår!

Som ni ser hade jag ett tema med svart och guld~

Att slå in paket har jag varit värdelös på men har till slut lärt mig (efter att bevakat hur de slår in paket i butiker) blev så nöjd över hur fina de var! Så gjorde lite ont när pappret slets sönder

Något jag mer var nöjd över var min ”jul outfit”

Köpte dock linnet en storlek för stort så det satt inte riktig som jag ville och jag var tvungen att vika upp det jätte mycket. Dock var jag väldigt bekväm och kände mig fin! Simpelt men gulligt~

Ser kanppt ut som jag cx   


Hår och smink var väldigt on point så var nästan synd att jag bara skulle vara runt familj c;
men blev en ny profilbild till olika sociala medier i alla fall!


 Slutligen vad jag fick!

massa ”art stuff” och godis så liksom självklart att jag är nöjd c;



Nu närmar sig slutet av 2015 och så mycket har hänt (typ) och ska bli spännande med 2016, det år jag blir 18! Ursh 18 år ;;-;; vill vara liten och inte plötsligt behöva ha ansvar för massa saker!


Avslutar inlägget med att säga: Gott nytt år och ge lite musiktips:

varit lite beroende av rock covers den senaste tiden cx

 
 
dreamsaredreams

dreamsaredreams

7 februari 2016 10:51

Du är grymt bra på att måla och din blogg är extremt vacker :)

http://dreamsaredreams.bloggplatsen.se

Lollo

11 februari 2016 21:49

tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards