CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Ondskefull pingvin och the Queen of darkness

Av Lollo - 17 mars 2014 22:50

Har haft fullt upp hela helgen! Var hos stora syster i lördags och i Stockholm igår! Allt var över så fort... VART TOG MIN HELG VÄGEN?

Men jag måste även berätta om mitt hat mot bussar... DET ÄR SÅ DRYGT    Det är sjukt jobbigt att åka buss! Framför allt när bussen är full av skrikande tonåringar.. Längtar inte tills att jag måste börja åka buss till skolan när jag börjar gymnasiet.

Får väl nöja mig med att sätena ser ut som pingviner

Kunde inte låta bli att ge den mustasch och ögonbryn   


I alla fall, mer om gårdagen. Skolan ordna en resa till Stockholm så man får se en musikal och gå på stan om man vill det.... Jag, Kim och Wez kände inte direkt för att gå på musikalen (en anledning var att Wez inte kan mer än att räkna till 20 på svenska)så vi larvade runt i Stockholm istället!

(SHOCK VAR STÄNGT SÅ DET GRÄT VI FÖR  )

The Queen of darkness   

Larv på Kawaii!


Vi hade jävligt kul och jag handlade en hel del och hade ändå väldigt mycket pengar med mig hem igen!


Gick även in på face och luktade på Yohios parfym när jag ändå var där och ångrar lite att jag inte köpte den då den luktar väldigt gott.


För övrigt köpte jag mest godis... Inte bra när man försöker sluta äta godis eller i alla fall börja äta så lite socker som möjligt... Men är man i Stockholm kan man bara inte missa att gå in på Kawaii Design för deras godis!!

Alltså japansk godis... YUMMY! Mina favoriter var Jordgubbs Pocky och de där äpple grejerna (vet inte vad de heter för som ni ser är texten på japanska)För övrigt köpte jag inget mer än godis från Kawaii och det var där jag handla mest.  Men fick med mig lite annat fint hem också.

  "Måndagens outfit" 

Detta är faktiskt min första kjol typ... någonsin! Men som mamma sa är det en ”Lollo kjol”, så det är inte konstig att jag faktiskt har gått och köpt mig en kjol!

Är helt kär i den! Jag vill bara hoppa runt och dansa med kedjorna skramlande runt mig. Känner mig även "flickig" i den   


Något annat jag fick med mig hem var den här snyggingen

Ska ha den i morgon till inträdesprovet tillsammans med min kitty hoodi! 


När jag ändå nämnde det så har jag ju mitt inträdesprov imorgon, ska bli spännande. Är lite små nervös faktiskt. Men jag kommer va med två tjejer som jag brukar umgås med i skolan som också ska göra samma prov som jag så det går nog bra!  


Önska mig lycka till!! (Måste ta tag i det här och göra en egen sån här bild)


 
 
Alvis

Alvis

20 mars 2014 16:19

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards