CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 12 juli 2014

Uppdatering nr3 världens coolaste skyllt!

Av Lollo - 12 juli 2014 16:45

Hej vänner! Var ett tag jag blogga då jag har försökt samla ihop massa händelser och slänga ihop allt i ett enda inlägg. Så skriver helt enkelt en ”uppdaterings” inlägg om vad som har hänt och kommer hända!


De senaste dagarna har det varit jätte soligt och mamma har försökt tagit med oss på olika utflykter när hon har varit ledig.... Dock förstår jag inte riktigt vad min familj har för beroende av att titta på håll i marken?

    Yngste lillebror xD   

Ännu en gång.. ganska intressant då vi den här gången hade guide med oss runt. Och jag fick ha en cool hjälm på mig.

En dag har vi tagit med oss matsäck och åkt till stranden för att bada hela dagen. Fast jag bada inte. Tycker det är väldigt besvärligt att bli blöt så jag har läst böcker istället och läste till slut ur stad av glass... läste bara för att se vad som hände, var mest slöseri med tid.


Har även följt med mina syskon och badat när mamma jobbat.

Gustav leker superhjälte   Har fortfarande inte tagit mitt första dopp än faktiskt! Utan jag sitter i skuggan och luktar solkräm då jag inte vill bli brun, ALLS.

Men vi får se hur det blir med att bada då vi idag eller imorgon ska åka iväg på husvagns semester i några dagar. Jag nämnde det i mitt inlägg om närcon.. camping är inte riktigt min grej och att bo i husvagn ingår. Tror dock inte det kommer bli så farligt, möjligen väldigt jobbigt då det kan bli väldigt varmt när vi är så många.


För övrigt har jag inte haft smink på mig sedan midsommar och har mer eller mindre gått klädd så här.

 

Shorts och fluffig tröja. Jag skulle aldrig gå ut bland folk i nästan en genomskinlig tröja och just på den här bilden har jag mina pyjamas shorts på mig. Så man kan se att jag är på semester!


Vad har jag mer hållit på med tro... JO! Jag håller på och säljer rosor av kaffe filter!

  De blå är till en tjej som ska få sina under närcon, och när vi kom in på helgen som jag noga räknar ner till (12 dagar kvar! peppen!) så kom vi in till vad jag har fixat till konventet!

Jag och Nora ska som jag sagt tälta, och så som vi är så kommer vi antagligen tappa bort vårat tält.. Så vi kom på att jag skulle göra en skyllt!

Så ser ni denna på campingen så se om vi är där och kom in på pocky kalas! Har även gjort nog världens coolaste ”free hugs” skyltar till oss båda.

   så ser ni oss med dessa på oss så kom och kramas!

Även fixat ”klor” till min monokuma cosplay genom att fila mina lösnaglar spetsiga och kom på.. kan man inte göra vampyr tänder av lösnaglar med?

de ser bra ut om jag får säga det själv xD vet dock inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att använda dem för tror inte mamma (och min tandläkare) blir så glad om jag använder nagellim på tänderna och om jag gör det kommer de antagligen ändå ramla av för att jag inte kan sluta peta på dem!


Men det var nog allt! Kommer inte vara speciellt aktiv under några dagar då jag som sagt ska på husvagns semester i dalarna men kommer blogga om det när jag kommer hem så ni märker när jag kommer tillbaks!


Ha det bra!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv

Tidigare år








Ovido - Quiz & Flashcards