CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

I'M BACK!

Av Lollo - 22 september 2014 22:25

I AM BACK AND MY SOCKS ARE OFF!


Ja eran kära bloggerska A.K.A Lollo är tillbaks! Har varit hemma i över en vecka nu men att jag inte har bloggat beror på tre saker:

1.väntat på bilder från Greklands resan

2.inget annat att skriva om under tiden

3.jag är jävligt lat


Men nu tog jag tag i saken och skiter i om jag inte har några bilder från min resa! Ni får de två jag har i mobilen!

  Läste ut boken True blood är basserad på.. mycket bättre än TV-serien   


Är inte mycket för solsemester då jag helst vill hålla mig blek... vilket jag misslyckades med då jag brände upp ryggen så mycket jag fick brännblåsor! Inte kul alls men men det är bättre nu... men jag är allt annat än blek i alla fall... Alltid haft lätt att bli brun!

Vad jag köpte där!

SVART CHOCK! En kjol med veck jag ska strycka bort någon dag! skor med spets och ett par "Aladin" byxor... och ja ´det är Spiderman på mitt täcke   



Har även hunnit vara på två marknader under september också! Så kan snabbt vissa vad jag köpt!

 Med två svarta klädesplag fyller man på med två färglada! Leopard mönstrade byxor i grönt, Rosa pingvin mobilskal, Solbrilor, bandana eller hur det stavas och rosa korta leopard mönstrade byxor i rosa!  


Byxorna är något nytt faktiskt (både de från Grekland och marknaden) och då menar jag stilen inte att jag köpte dem nyligen. För några år sedan köpte mamma liknade byxor fast jeans och jag avskydde dem (tror hon sålde dem eller lämna tillbaks dem) men nu har jag köpt mig tre liknade modeller själv!

Smak ändras verkligen! Och kollar man de stilarna jag planerat på eBay så kommer jag se helt annorlunda ut om bara något år!

Kan inte säga mer än att min garderob kommer fyllas med fler färger än svart! (antagligen inte men men)



Det var nog allt för idag! Känns bra att börja blogga igen efter en alldeles för lång pause!

Vill bara säga tack till alla läsare!! Mina besök siffror har knappt gått ner någonting!

ÄLSKAR ER ALLA!


Ha det bra ^-^/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards