CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Them Photoshop skills!

Av Lollo - 17 november 2014 19:23

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN FRÅGESTUND HÄÄÄÄÄR----> (klick på mig!!)


HEJ IGEN! har inget att blogga om direk, liver rullar på som vanligt och har på senaste tiden tittat på en massa tutorials för Photoshop... Och har lärt mig massa nya roliga grejer!! Speciellt med att leka med ljus effeckter!!

      På dessa bilder har jag redigerat personerna och sedan klistrat ihop en massa bilder med glitter och anant ljus!! Super cool och ger en speciell effect till bilden!!


Dessa bilder gör jag till min skolas öppet hus som är på lördag! Kommer bli väldigt spännande! och roligt att bara få jobba och jobba med photoshop tills på lördag! 


Var väl allt jag hade att säga xD HA DET BRA!


(glöm inte att fråga något i min frågestund)


 
 
Jossan

Jossan

18 november 2014 10:01

Gud så snyggt. Hur gör du för att få det så?
Är intresserad av Photoshop, så skulle vara kul om du kunde tala och ge tips på hur jag kan lära mig det

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Lollo

18 november 2014 13:02

Det jag gör är mest att leka med ljus och bilder som har "ljusstrålar" och glitter.
Det enda tipset jag har är att skaffa programmet och sen titta på olika turtorials, och leka runt med det du lärt dig! testa dig fram! Det var så jag lärde mig photoshop :3

 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

20 november 2014 19:53

OMG DU ÄR SÅ EXTREMT DUKTIG >A<
älskar hur du säger "leka runt" för det är en så perfekt beskrivning av känslan man behöver för att vilja rita <3
om jag tar ordentliga cosplay bilder nångång, fixar du effekter och sånt dåå? #notice me senpai;^;

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

Lollo

20 november 2014 20:07

*noticed*
Haha tack så mycket ^-^

Och det gör jag jätte gärna :D Du ska bara veta hur mycket jag vill faktiskt vill redigera cosplay bilder !!

 
Christian

Christian

23 november 2014 09:49

Snyggt. kollade runt lite på din blogg och blev lite lycklig att det äntligen är en blogg med intressant innehåll, inte bara "såhär sminkar jag mig" och "det här åt jag idag".

Fortsätt leka i PS, det är riktigt skojigt, kan även rekommendera programmet Corel Painter.

Ha det bra.

http://nordinart.bloggplatsen.se

Lollo

23 november 2014 14:33

haha är inte sån som person heller xD
och tack ^^ ska kolla in den

 
Rebecca

Rebecca

25 november 2014 14:53

Riktigt snygga bilder. Finns inget jag älskar så mycket som surrealistiska-fantasy-yaddayadda-grejor =) Keep up the good work!

puzzelbloggen.bloggplatsen.se

http://byxan.bloggplatsen.se

Lollo

26 november 2014 00:15

haha tack samma här :D

 
Ingen bild

Bibbi

6 december 2014 18:19

härregud!
tänk om jag hade kunnat rita så snyggt!
verkligen Grymma bilder!
kika gärna in på våran blogg!
glomskigapluttar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv

Tidigare år








Ovido - Quiz & Flashcards