CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 17 januari 2015

En fredag kväll

Av Lollo - 17 januari 2015 13:48

Har nog skrivit förut om hur jag och mina närmsta kompisar skiljer sig från andra i vår ålder. Ett exempel är ju att ingen av oss dricker eller går på fest. Jag inte ens varit på en fest (huvudsaken är väl att jag inte blivit bjuden). Till skillnad från personer i min ålder så varken dricker jag, röker eller snusar jag, jag tar heller inga droger. Jag är hellre hemma och pysslar, målar eller ser på film/serier en fredags kväll än drar ut på någon fest.

Så igår hade jag och Kim pyssel-fredag!

Mamma sa att det var ganska komiskt då andra i vår ålder en fredags kväll inte direkt sitter och bygger pärlplattor eller gör söta saker i lera tillsammans. Men att hon var sjukt stolt att det var det vi gjorde istället för att supa skallen av oss c:

 

Men nu släpper vi det och så visar jag lite vad vi gjort!!

Först har vi de färdiga grejerna som vi gjorde klara! Så örhängen och nyckelringar i cernit lera :D


Pärplattor som ska bli halsband och hårspännen!


Dåligt ljus men försökte göra macarons i cernit lera! Den första blev bra men andra försöket blev inte lika bra… Kommer antagligen bli örhängen eller berlock till armband!

 

Det här är saker vi planerat att sälja i artist alley på olika konvent, första gången blir nog på Picacon i april, mer gånger har vi inte planerat.



EN FRÅGA TILL ER! Skulle detta vara något ni skulle tänka er att köpa i Artist Alley?

Ha det så bra nu ^^

 
 
Jojo

Jojo

18 januari 2015 15:07

Japp :) jättesöta

http://japangirl5.bloggplatsen.se

Lollo

21 januari 2015 10:10

:D

 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

23 januari 2015 20:25

Yes I wold love to >^<
level of kawaii to high me like<3

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

Lollo

24 januari 2015 19:24

yeah :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv








Ovido - Quiz & Flashcards