CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 13 februari 2015

Uppdatering nr7 stor vovve, pulka och fika

Av Lollo - 13 februari 2015 18:27

Har hänt en del grejer den här veckan och lite från förra helgen c:

I fredags var det Noras tur att ha tjejmiddag, och hon har så MÅÅÅNGA djur!! Filma då jag tänkte göra en liten video, men alla videos försvann… vet inte hur men de var borta! Dock fick jag de här bilderna!

Hunden väger lika mycket som Sugar xD    


Ni har säkert koll på att jag går gymnasiet och estet programmet, och inte ens under högstadiet hade vi en idrotts lektion som innebär att vi går i väg och åker pulka!

  Hela min klass vid en pulka backe i kristinehamn! Inte varje dag det händer. Jag och några klasskamrater gjorde ”ett tåg” som sluta att vi åkte in i en höbal som stod i slutet av backen. Fortfarande blåmärken sen det xD



Har ni sett FB eventet som varit nyligen?? Att man kunde ge en vän så kallad ”semelgram” helt enkelt ge bort en gratis semla? Jag gav bort två och lyckades få en så jag, Cornelia och Sugar var och fika!

  Sugar var jätte trött och så jävlig som jag är var ju tvungen att retas med henne!     


Igår kom även min efterlängtade peruk till min cosplay!

Så här har ni en Lollo i lolita aktigt utseende! Peruken är ”mörk blond” och 90 cm lång med lockar (super vacker) känner mig super söt i den

 

Dock är det min lilla syster som är mest kär i den! Hon var likadan med den andra jag har

   

Peruken är som sagt till en cosplay jag ska ha under Närcon nästa vecka!! Jag har nämnt karaktären i något inlägg men inget mer så ni får vänta tills imorgon med att få reda på vem jag ska var

 
 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

13 februari 2015 20:31

YOU LOOK SO CUTE >^<
see you at närcon :DD
gör det nåt om jag kommmer och fram och senpai-notice-me-fangirlar och vill ha en kram? :3

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

Lollo

13 februari 2015 22:31

aww thx :D

det gör vi ^^ och det är helt okej xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv

Tidigare år








Ovido - Quiz & Flashcards