CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Ung Kultur Mötts U.K.M

Av Lollo - 5 april 2014 19:46

Var ju UKM igår!

Detta är tredje gången jag är med i självaste tävlingen. Första gången gick jag tyvärr inte vidare men andra gången gick jag till final! Dock var jag bort rest då så man hoppas man kan hänga med den här gången. Det var väldigt kul att se alla titta och berömma mina bilder! Jag är väldigt nöjd med dem.

Vi har dock inte fått resultatet än men jag har ca 5 stycken jag tror går vidare (med räknat mig och Kim)

   Kims bilder

Bilden är från när jag hängde upp mina bilder på torsdagen, under utställningen var de fäst i väggen med kludd så de skulle sitta rakt.


Två av bilderna jag hade med      

Något jag tyckte var synd var att man knappt la märke till dessa

De såg ut som vanlig bordsdekoration fast att de också var med i utställningen! Min vän Nora har gjort dessa vackra blommor i kaffepapper! Eller filter heter det nog...

I alla fall från långt håll såg de äkta ut så jag såg dem inte först, men hoppas fler upptäckte dem för de är super fina!

Kolla även hennes blogg där hon gör lite allt möjligt, som att rida och lär kor att hoppa!


Sen var det scen uppträdanden, jag och Kim skulle egentligen ha med en film men vi blev inte klart med det vi behövde så vi hann inte börja filma. Så idag var det bara sång.

De flesta sjöng ”fint” men det var ingen som sjöng något jag direkt gillade, inga bra låt val alltså. Sen var det en tjej som var urdålig, visst var det modig av henne att gå upp på scen själv och sjunga men det lät verkligen.... inte bra.


Sen har vi ju Sugar och Ella som uppträde!

 Tyckte hon såg ut lite som Demi Lovato cx

Sugar är så otroligt duktig!! Hon visade mig och Cornelia (En kompis jag gick dit med) hur mycket hon skaka innan hon gick på. Hade hon tagit i lite mer skulle hon gått direkt till riksfinal tror jag! Men hon var helt klart bäst under kvällen!


Sen var det tre band som spela och ett av banden fall mig lite i smaken faktiskt,

  De kalla sig för ”Aldrig” och var riktigt sköna killar som fick publiken att skratta. Plus de hade en låt som heter: Vad gör du i mitt päron träd?

Charmigt som fan eller vad Cx



Ha det bra!

P.S Hade tänkt lägga upp ett stycke ur ”boken” jag håller på och skriver idag eller imorgon så se fram emot det :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv

Tidigare år








Ovido - Quiz & Flashcards