CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

SKOLAVSLUTNING

Av Lollo - 14 juni 2014 00:11

Nu var det över! Inga jobbiga klass kamrater, inga läxor (inte för att jag gör dem), inga prov, inget mer kämpande för att få bra betyg!

Inget vettigt kommer komma ur mig nu för jag har helt och hållet stängt av min hjärna för nu är det SOMMAAAAAAAAAAR LOV!


 

Fick en kommentar av någon att de inte trodde på att jag sluta nian.. Den personen får gärna berätta hur gammal hen tror att jag är cx

Men tror det är fler som av andra skäll inte tror på det.. typ mamma! Var till exempel med på hennes lillasysters skolavslutning när hon sluta nian när jag var typ nyfödd!


 Ser helt borta ut... Var den enda helt kläd i svart på avslutningen också!   Fick betygen och kramade alla lärare hejdå! blev lite tårögd faktiskt... det är därför jag tittar bort på bilden för vill inte att det ska synnas cx Fick för övrigt väldigt bra betyg med fyra A:n och 272,5 poäng :3

   

Så nu går jag på sommarlov och har avslutat grundskolan.. Kommer nog inte fatta det förrän jag börjar gymnasiet till hösten. Kommer som jag sa i mitt tidigare inlägg antagligen inte sakna min klass så mycket, men några av dem kommer jag antagligen aldrig se igen. Och efter att gått i samma klass i 7 år (börja där i 3:an) så känns det väldigt konstigt!

Men även där kommer jag nog inte känna något förrän jag går in genom brogårns portar med svag picacon-nostalgi och smått nervös för att börja första ring!



Har inte gjort så mycket mer idag. Fick reda på att min låtsas pappa slipat på mitt svärd åt mig! Blev super glad!

Mina föräldrar är dock inte så positiva angående mitt trädsvärd....


Mamma: Lollo... Vad ska du ha ditt svärd till?

Jag: Ja, Cosplay.. varför undrar du?

Mamma: Jo för tjejer som är 16 år och precis slutat nian brukar inte göra trädsvärd.


De låter mig ändå  hålla på med det  ^-^ För jag har världens bästa föräldrar som låter mig hålla på med diverse skumma saker!!! De kanske inte gillar det och tittar snett på mig som att jag är korkad men de låter mig vara som jag vill!!


Ja det var väl allt he..... NEJ HÖLL JU PÅ ATT GLÖMMA!

Kimberly (aka Kim) bjöd med oss ut att äta på en japansk och koreansk restaurang på kvällen!

Det var underbart, älskar sushi. Restaurangen heter Sun-ran så är ni på picacon eller bara i Kristinehamn så åk dit.

Efter det åkte vi till Mcdonals och köpte efterrätt!

Blev en smoothy med annans och mango för mig (Yummy) och en muffin.

Tog inga typical egopix/selfis för jag glömde mobilen hemma!!

Jag och Kimberly höll även, åter igen, i vårat ökända musikal nummer av frozen-let it go! Vi kan nästan hela texten utantill nu! Får spela in när vi sjunger den...................... det låter hemskt!


Med tanke på spela in så slängde jag ihop en snabb video av lite klipp jag hade på mobilen!


  En video av förberedelserna inför skolavslutningen! Även lite under! Låten i videon får bli mitt "dagens låt tips". Den är helt underbar!


Nu ska jag gå och lägga mig för att packa resväskan till London i morgon! Så ha det bra allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv

Tidigare år








Ovido - Quiz & Flashcards