CupcakeNation

Direktlänk till inlägg 13 juni 2015

Sommarlov- PÅRIKTIGT

Av Lollo - 13 juni 2015 19:14

Fast jag varit ledig lite mer än en vecka nu så är det nog inte sommarlov på riktigt förrän mina små syskon slutat. Så igår var jag på skolavslutning för småsyskonen. Ninni slutar fyran, Gustav sexan och Emil slutar nian.

Linnéas klass    Gustavs klass   Emil påvägg upp på scene med skolans anti-mobbning-grupp vargarna  


Emil

   Emil och Mamma c:   Avgångsklassen   Foto på mig av Nora. Har tydligen lysande blå ögon!!! (Här ser ni även min läng jämfört med mamma och min stora syster (hon med ryggen mot kameran) står även inte helt rakt)   Skratta när jag såg denna för syster och jag gör nästan samma min och ingen av det visste om det förrän efteråt  

Måste säga att det känns lite skumt att sitta i idrottshallen där jag suttit sedan tredjeklass och inte vara där på grund av att man själv slutar skolan!


Där jag bor är det inte många ”alternativa” utan det är typ bara jag, men får mer eller mindre ge den rollen till lillasyster som inspireras av mig och Moa Murderess. Hon var nämligen den enda tjejen som inte hade en vit eller rosa klänning på sig och blått hår.

 

Vi konstantera att hon liknar en anime figur cx  



I torsdags var jag på informationsmöte angående sommarjobbet då jag börjar på måndag.

Då jag har autism ville jag ha lite mer info var jag skulle vara, vilket jag inte fick. Jag vet självklart var jag ska på måndag, men sen då? Ska jag vänta på parkeringen, gå in någonstans? Det är sånt jag gärna hade velat veta. Så har typ världens ångest över det samtidigt som jag inte har en aning vad jag kommer få göra och det leder till att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Det sista lät löjligt men en del arbeten behöver speciella arbetskläder~

Med tanke på möte har jag ett skype möte redan imorgon! Har nämligen blivit media arrangör under liicon! Så kommer få jobba med att filma och fota konventet. Kommer antagligen få en funkis så ska ni dit så håll ögonen öppna över funkisanmälan och få den exklusiva chansen att få jobba med mig c;


Nu till lite pyssel relaterat! I förra inlägget vissa jag en halsduk jag börja med… well den blev för kort så fick börja om på en ny!!

Tog mig bara två säsonger av Game of Thrones! Vet inte riktig vad jag ska ha den till. Tanken var att jag skulle ge bort den men vill även behålla den xD får se hur det slutar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 16 februari 2016 21:05

Ah… Min säng. Mitt rum.. Min mobilladdare som jag lyckades glömma kvar hemma. Hey alla som hittat hit! Så, Närcon vinter 2016, oj vilket äventyr det var!  Var väldigt osäker när det gällde detta event med de nya lokalerna och att jag skulle ...

Av Lollo - 11 februari 2016 21:51

Jag lider av att jag lät får panik över minsta lilla, har lite med min autism diagnos att göra, vilket leder till min extrema resfeber jag har just nu!!  För mig finns typ inget värre än att åka tåg! Framför allt när man inte kan boka plats utan man...

Av Lollo - 7 februari 2016 13:16

Hey hey hey~ Whats up? Nu sitter jag här framför datorn i mitt ny städade rum med huvudvärk och fryser. Fast det ska vi inte fokusera på för ni behöver inte veta hur lång tid det tog att städa mitt rum (vilket var typ 6 timmar) utan tänkte mest fo...

Av Lollo - 27 januari 2016 22:06

Så.. 18.. Åldern som räknar en som vuxen. Nu får jag rösta, köra bil, handla online helt själv, betala min egen försäkring och allt som vuxna gör… Well för typ 2 veckor sen (15 januari) blev jag 18 freaking år! Varje gång man blir äldre fråg...

Av Lollo - 14 januari 2016 23:25

Så efter ett härligt (men för kort) lov tänkte jag att det var dags med ett ”UPPDATERINGS” inlägg, för det är nåt vi alla älskar eller hur?!   På första punkten har vi: JAG HAR BLIVIT MOSTER!! Till en liten flicka vid namn Ellie, som ...

Presentation


Liten Cupcake på 18 år! Bloggar om typ.. allt! Har väl typ talang och har lagom dålig humor!

Translate

Fråga mig

23 besvarade frågor

My Bros

         

Mina sidor

                   

 

Kategorier

Arkiv

Tidigare år








Ovido - Quiz & Flashcards